Badania


Do pobrania

Miasto i wieś szuka promocji

Najchętniej szukają promocji mieszkańcy województw kujawsko-pomorskiego, lubelskiego i małopolskiego. Częściej szukają promocji Polacy żyjący w małych…


Przyczytaj więcej

Gdzie młode pokolenie szuka promocji?

Choć pokolenie dwudziestoparolatków urodziło się z telefonem w ręku i co do zasady korzysta z aplikacji, to akurat w wypadku informacji o promocjach…


Przyczytaj więcej

Przez inflację szukamy promocji!

W związku z wysoką inflacją i wzrostem cen 8 na 10 Polaków zaczęło częściej niż jeszcze kilkanaście miesięcy temu szukać informacji o promocjach.


Przyczytaj więcej

Stosunek Polaków do drukowanych materiałów reklamowych 2022

Celem kolejnej edycji badania było poznanie opinii Polaków na temat papierowych materiałów promocyjnych na tle opinii na temat innych form komunikacji…


Przyczytaj więcej

Stosunek polaków do drukowanych materiałów marketingowych

Celem badania było poznanie opinii Polaków na temat papierowych materiałów promocyjnych Direct Mail na tle opinii na temat innych form komunikacji…


Przyczytaj więcej

Konsumentom odpowiada różnorodność

Gdyby konsumenci mieli wybór, to chętniej korzystaliby z gazetek promocyjnych zawierających zróżnicowaną ofertę, czyli taką, która pochodzi z różnych sieci…


Przyczytaj więcej

Skąd dowiadujemy się o otwarciu nowego sklepu?

Najchętniej szukają promocji mieszkańcy województw kujawsko-pomorskiego, lubelskiego i małopolskiego. Częściej szukają promocji Polacy żyjący w małych…


Przyczytaj więcej

Stosunek polaków do drukowanych materiałów marketingowych 2021

Celem kolejnej edycji badania było poznanie opinii Polaków na temat papierowych materiałów promocyjnych na tle opinii na temat innych form komunikacji…


Przyczytaj więcej

Zestawienie opinii marketerów z preferencjami konsumentów 2021

Celem kolejnej edycji badania było poznanie opinii Polaków na temat papierowych materiałów promocyjnych Direct Mail na tle opinii na temat innych form…


Przyczytaj więcej

Zestawienie opinii marketerów z preferencjami konsumentów

Celem badania było poznanie opinii pracowników marketingu na temat papierowych materiałów promocyjnych (Direct Mail) na tle opinii na temat innych form…


Przyczytaj więcej