Badania
Do pobrania
WYNIKI BADAŃ - 2023r
Stosunek Polaków do drukowanych materiałów marketingowych w 2023r
WYNIKI BADAŃ - 2022r
Stosunek Polaków do drukowanych materiałów marketingowych w 2022r
WYNIKI BADAŃ - 2021r
Stosunek Polaków do drukowanych materiałów marketingowych w 2021r
WYNIKI BADAŃ - 2020r
Stosunek Polaków do drukowanych materiałów marketingowych w 2020r
WYNIKI BADAŃ - 2021r
Marketer vs Konsument w 2021r
WYNIKI BADAŃ - 2020r
Marketer vs Konsument w 2020r
13 czerwca 2023
Miasto i wieś szuka promocji
Najchętniej szukają promocji mieszkańcy województw kujawsko-pomorskiego, lubelskiego i małopolskiego. Częściej szukają promocji Polacy żyjący w małych…
16 maja 2023
Gdzie młode pokolenie szuka promocji?
Choć pokolenie dwudziestoparolatków urodziło się z telefonem w ręku i co do zasady korzysta z aplikacji, to akurat w wypadku informacji o promocjach…
14 kwietnia 2023
Przez inflację szukamy promocji!
W związku z wysoką inflacją i wzrostem cen 8 na 10 Polaków zaczęło częściej niż jeszcze kilkanaście miesięcy temu szukać informacji o promocjach.
9 czerwca 2022
Stosunek Polaków do drukowanych materiałów reklamowych 2022
Celem kolejnej edycji badania było poznanie opinii Polaków na temat papierowych materiałów promocyjnych na tle opinii na temat innych form komunikacji…
9 lutego 2022
Stosunek polaków do drukowanych materiałów marketingowych
Celem badania było poznanie opinii Polaków na temat papierowych materiałów promocyjnych Direct Mail na tle opinii na temat innych form komunikacji…
7 grudnia 2021
Konsumentom odpowiada różnorodność
Gdyby konsumenci mieli wybór, to chętniej korzystaliby z gazetek promocyjnych zawierających zróżnicowaną ofertę, czyli taką, która pochodzi z różnych sieci…
20 października 2021
Skąd dowiadujemy się o otwarciu nowego sklepu?
Najchętniej szukają promocji mieszkańcy województw kujawsko-pomorskiego, lubelskiego i małopolskiego. Częściej szukają promocji Polacy żyjący w małych…
9 czerwca 2021
Stosunek polaków do drukowanych materiałów marketingowych 2021
Celem kolejnej edycji badania było poznanie opinii Polaków na temat papierowych materiałów promocyjnych na tle opinii na temat innych form komunikacji…
9 maja 2021
Zestawienie opinii marketerów z preferencjami konsumentów 2021
Celem kolejnej edycji badania było poznanie opinii Polaków na temat papierowych materiałów promocyjnych Direct Mail na tle opinii na temat innych form…
9 maja 2020
Zestawienie opinii marketerów z preferencjami konsumentów
Celem badania było poznanie opinii pracowników marketingu na temat papierowych materiałów promocyjnych (Direct Mail) na tle opinii na temat innych form…