Czy papier w marketingu ma jeszcze sens?
Czy papier w marketingu ma jeszcze sens? Czy papier nadaje się do przetwarzania? Na co powinni zwrócić uwagę marketerzy przy wykorzystywaniu papierowych materiałów? Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, obejrzycie webinar z ekspertem z tego obszaru!
Naszym gościem był:
📌 Rajmund Gardziński, Dyrektor Biznesu Makulatury i Folii w Stena Recycling.
O czym m.in. rozmawialiśmy:
✅ papier jako zasób, który podlega recyklingowi,
✅ rodzaje papierów, procesy ich przetwarzania,
✅ na co warto uważać,
✅ jakie można stosować zamienniki, aby ułatwić proces recyklingu.
Jesteś zainteresowany obejrzeniem webinaru?
Zapraszamy, link do webinaru: kliknij tutaj.
Artykuły powiązane:
- Artykuł: Zielone listy: Jak tworzyć ekologiczne kampanie Direct Mail? Czytaj dalej.
- Artykuł: Co jest eko? Druk czy materiał cyfrowy? Czytaj dalej.