Czy papier w marketingu ma jeszcze sens?

Czy papier w marketingu ma jeszcze sens? Czy papier nadaje się do przetwarzania? Na co powinni zwrócić uwagę marketerzy przy wykorzystywaniu papierowych materiałów? Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, obejrzycie webinar z ekspertem z tego obszaru!

papier

Naszym gościem był:

📌 Rajmund Gardziński, Dyrektor Biznesu Makulatury i Folii w Stena Recycling.

O czym m.in. rozmawialiśmy:
✅ papier jako zasób, który podlega recyklingowi,
✅ rodzaje papierów, procesy ich przetwarzania,
✅ na co warto uważać,
✅ jakie można stosować zamienniki, aby ułatwić proces recyklingu.

Jesteś zainteresowany obejrzeniem webinaru?

Zapraszamy, link do webinaru: kliknij tutaj.


Artykuły powiązane:

  • Artykuł: Zielone listy: Jak tworzyć ekologiczne kampanie Direct Mail? Czytaj dalej.
  • Artykuł: Co jest eko? Druk czy materiał cyfrowy? Czytaj dalej.