Czy w digitalowym świecie jest miejsce na direct marketing? CZ. I
Direct marketing się skończył? Drukowane materiały reklamowe są passe? Liczy się tylko digital?
Mogłoby się wydawać, że w dobie szybko postępującej cyfryzacji życia i gospodarki, tradycyjne kanały marketingowe straciły na znaczeniu. Tymczasem badania z 2020 r. pokazują, że jest dokładnie odwrotnie: konsumenci lubią “papier”, a reklama offline bardzo skutecznie przekonuje do zakupu.
Skąd to wiemy? Bo sami to zbadaliśmy – jesienią 2020 r. ARC Rynek i Opinia przeprowadził badanie konsumenckie na reprezentatywnej grupie Polaków.
Wszystkie wnioski z badania “Stosunek Polaków do drukowanych materiałów reklamowych” zostały zaprezentowane podczas bezpłatnego webinaru “Czy w digitalowym świecie jest miejsce na direct marketing?” i rozmawialiśmy o nich z naszymi ekspertami:
- Jacek Kotarbiński, uznany autorytet i praktyk marketingu, ekonomista, autor wielu książek i publikacji biznesowych
- Adam Ciołek,specjalista i doświadczony PM projektów badawczych, ARC Rynek i Opinia
- Renata Goss-Nowak, ekspertka direct mail, Kierownik Sekcji Rozwoju Przesyłek Reklamowych w Biurze Rozwoju Oferty Produktowej, Poczta Polska
Podczas webinaru poruszyliśmy następujące kwestie:
- Wyniki badania “Stosunek Polaków do drukowanych materiałów reklamowych”
- Przekonania marketerów vs. oczekiwania klientów
- Dlaczego marketerzy nie korzystają z narzędzi direct marketingu?
- Z czego wynika niesłabnąca popularność gazetek reklamowych?
- Jak stworzyć skuteczną i angażującą kampanię omnichannelową z wykorzystaniem direct marketingu?
- Ciekawe kejsy z Polski i ze świata
Jesteś zainteresowany obejrzeniem webinaru?
Zapraszamy, link do webinaru: kliknij tutaj.