Czy w digitalowym świecie jest miejsce na direct marketing? CZ. II
Czy COVID wywrócił do góry nogami świat dyrektorów marketingu? Jakie zmiany wprowadzili w planowanych strategiach? Czy marketing online to obecnie jedyne narzędzie pozyskania klienta? Jak w pandemii dotrzeć do klientów, którzy preferują real? Te i inne pytania zadaliśmy dyrektorom marketingu podczas badania, które przeprowadził NielsenIQ. O jego wynikach, ale też o trendach w marketingu i roli narzędzi offline’owych porozmawiamy podczas naszego kolejnego webinaru “Wszystko na opak … Czy w digitalowym świecie jest miejsce na direct marketing? cz. II” .
Naszymi gośćmi są:
📌 Jacek Kotarbiński, uznany autorytet i praktyk marketingu, ekonomista, autor wielu książek i publikacji biznesowych 📌 Alina Krogulec-Kłoss doświadczona badaczka, NielsenIQ
📌Renata Goss-Nowak, ekspertka direct mail, Kierownik Działu Rozwoju Usług Reklamowych i Finansowych, Poczta Polska
Zagadnienia, jakie poruszymy:
✅ Omówimy sytuację polskich marketerów w pandemii na podstawie badania “Gazetki promocyjne 2020 – Badanie Dyrektorów Marketingu”
✅ Poszukamy odpowiedzi na pytanie o wpływ pandemii na działy marketingu
✅ Zadamy pytania o miejsce direct marketingu w miksie marketingowym
✅ Pokażemy kejsy z Polski i ze świata
Jesteś zainteresowany obejrzeniem webinaru?
Zapraszamy, link do webinaru: kliknij tutaj.