Czy w digitalowym świecie jest miejsce na direct marketing? CZ. IV

Czy papierowa kartka świąteczna to dobry pomysł w dobie dominującej komunikacji digitalowej? Jaki jest stosunek konsumentów do drukowanych materiałów w Polsce, a jaki za granicą? Dlaczego marketrzy tak rzadko korzystają z materiałów direct marketing, choć badania pokazują, że to bardzo skuteczne narzędzie?

Na te i inne pytania szukaliśmy  odpowiedzi podczas ostatniego tegorocznego webinaru z ekspertami.

Naszymi gośćmi byli:

  • Jacek Kotarbiński, uznany autorytet i praktyk marketingu, ekonomista, autor wielu książek i publikacji biznesowych
  • Renata Goss-Nowak, ekspertka direct mail,  Kierownik Działu Rozwoju Usług Reklamowych i Finansowych, Poczta Polska
  • Bartosz Brzozowski, Wiceprezes EDC Expert Direct Communication odpowiedzialny za zarządzanie strategiczne Spółką oraz rozwój produktów i usług w obszarze marketingu bezpośredniego

Zagadnienia, jakie poruszyliśmy: 

✅ omówiliśmy kampanię EDC, w której wykorzystano papierowe kartki świąteczne

✅  opowiadaliśmy o badaniu zachowań konsumentów w stosunku do papierowych materiałów reklamowym przeprowadzonym przy współpracy ze sklepami internetowymi

✅ zastanawialiśmy się, dlaczego direct mail choć skuteczny jest tak rzadko wykorzystywany

✅  rozmawialiśmy o marketingu świątecznym

Jesteś zainteresowany obejrzeniem webinaru? 

Zapraszamy, link do webinaru: kliknij tutaj.