Czy w digitalowym świecie jest miejsce na direct marketing? CZ. IV
Czy papierowa kartka świąteczna to dobry pomysł w dobie dominującej komunikacji digitalowej? Jaki jest stosunek konsumentów do drukowanych materiałów w Polsce, a jaki za granicą? Dlaczego marketrzy tak rzadko korzystają z materiałów direct marketing, choć badania pokazują, że to bardzo skuteczne narzędzie?
Na te i inne pytania szukaliśmy odpowiedzi podczas ostatniego tegorocznego webinaru z ekspertami.
Naszymi gośćmi byli:
- Jacek Kotarbiński, uznany autorytet i praktyk marketingu, ekonomista, autor wielu książek i publikacji biznesowych
- Renata Goss-Nowak, ekspertka direct mail, Kierownik Działu Rozwoju Usług Reklamowych i Finansowych, Poczta Polska
- Bartosz Brzozowski, Wiceprezes EDC Expert Direct Communication odpowiedzialny za zarządzanie strategiczne Spółką oraz rozwój produktów i usług w obszarze marketingu bezpośredniego
Zagadnienia, jakie poruszyliśmy:
✅ omówiliśmy kampanię EDC, w której wykorzystano papierowe kartki świąteczne
✅ opowiadaliśmy o badaniu zachowań konsumentów w stosunku do papierowych materiałów reklamowym przeprowadzonym przy współpracy ze sklepami internetowymi
✅ zastanawialiśmy się, dlaczego direct mail choć skuteczny jest tak rzadko wykorzystywany
✅ rozmawialiśmy o marketingu świątecznym
Jesteś zainteresowany obejrzeniem webinaru?
Zapraszamy, link do webinaru: kliknij tutaj.