Pierwsza edycja nowego konkursu marketingowego w pierwszych kategoriach już rozstrzygnięta

23 maja w Warszawie w hotelu Renaissance miało miejsce wręczenie wyróżnień Kapituły konkursu POLISH MARKETING MASTERS AWARDS 2024 w kategoriach Direct mail. To pierwsza edycja nowego konkursu marketingowego prowadzonego przez przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB wraz z Radą ds. marketingu zintegrowanego oraz Radą ds. rynku direct mail.

pmma

Wyróżnienie w kategorii:

  • Direct mail – Przesyłka bezadresowa otrzymała SONOVA AUDIOLOGICAL CARE POLSKA Sp. z o.o. za kampanię „Bezpłatne badania słuchu” oraz za konsekwentne wykorzystanie przesyłek bezpośrednich i doskonałe wyniki w efektywnym zarządzaniu imponującą skalą kilkunastu milionów przesyłek rocznie.

pmma

  • Direct mail – Przesyłka adresowa otrzymały:

AVON za projekt „Targetowany sampling” oraz efektywne wykorzystanie zasobów i ograniczenie wpływu na środowisko.

pmma

oraz

INTER CARS MARKETING SERVICES za kampanię „Wysyłka katalogów do serwisów samochodowych” i umiejętne wykorzystanie katalogów w budowaniu długotrwałych relacji biznesowych oraz pozyskiwaniu nowych klientów.

  • Direct mail – Kampania zintegrowana otrzymały:

ORANGE POLSKA za kampanię „Orange starter” i za maksymalizację skuteczności kampanii Direct Mail poprzez trafne targetowanie i przedstawienie możliwości dodatkowych usług.
oraz

MODIVO za kampanie dla e-obuwie.pl i modivo.pl łączące świat off-line ze światem on-line i wyróżniające się skutecznością w zastosowaniu papierowych materiałów promocyjnych w pozyskiwaniu użytkowników platform internetowych.

„Polish Marketing Masters Awards to nowy na rynku konkurs marketingowy, którego celem jest promocja najlepszych i najskuteczniejszych praktyk rynkowych. Oceny zgłoszonych prac skupiają się na warsztacie oraz na wynikach realizowanych działań oraz wartościach dodanych jakie skuteczni marketerzy i agencje potrafią z nich wyłuskać. Naszą intencją jest także promocja ducha współpracy i zaufania na linii agencja – klient. Przygotowywane przez nas nagrody dedykowane są zarówno agencji jak i klientowi, a także zaangażowanym w przygotowany projekt pracownikom, ponieważ dobra kampania to efekt pracy zespołowej. Dlatego każda z zaangażowanych stron otrzymuje potwierdzenie uczestnictwa w konkursie oraz zdobytej nagrody.” – mówi Urszula Zarańska-Skarżyńska, Dyrektorka Generalna SMB.

Uhonorowanie wyróżnionych w ramach Polish Marketing Masters Awards 2024 poprzedziło wręczenie nagród w ramach gali Polish Contact Center Awards także realizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, która zgromadziła ponad 300 osób z 80 firm. Lista nagrodzonych w PCCA – tutaj.


Powiązane wpisy