Czy w digitalowym świecie jest miejsce na direct marketing? CZ. III
Czy drukowane materiały reklamowe naprawdę sprzedają? Dlaczego online marketing potrzebuje offline’u? Jak projektować skuteczne kampanie marketingowe?
Na te i inne pytania szukaliśmy odpowiedzi podczas bezpłatnego webinaru z ekspertami “Czy w digitalowym świecie jest miejsce na direct marketing?”
Naszymi gośćmi byli:
- Jacek Kotarbiński, uznany autorytet i praktyk marketingu, ekonomista, autor wielu książek i publikacji biznesowych
- Przemysław Mielczarek, Kierownik Zespołu badawczego w ARC Rynek i Opinia oraz ekspert w Radzie Sektorowej ds. Badań przy PARP
- Paweł Dobrowolski, Chief Creative Officer w Human2Human
Podczas webinaru:
✅ Omówimy wyniki świeżutkiego badania “Stosunek Polaków do drukowanych materiałów reklamowych”
✅ Porozmawiamy o tym, jak kampanie offline mogą wspierać działania online
✅ Zastanowimy się nad fenomenem skuteczności gazetek promocyjnych
✅ Pokażemy ciekawe kejsy z Polski i ze świata
Jesteś zainteresowany obejrzeniem webinaru?
Zapraszamy, link do webinaru: kliknij tutaj.