Czy w digitalowym świecie jest miejsce na direct marketing? CZ. III

Czy  drukowane materiały reklamowe naprawdę sprzedają? Dlaczego online marketing potrzebuje offline’u? Jak projektować skuteczne kampanie marketingowe?

Na te i inne pytania szukaliśmy  odpowiedzi podczas bezpłatnego webinaru z ekspertami “Czy w digitalowym świecie jest miejsce na direct marketing?”

 

Naszymi gośćmi byli:

  • Jacek Kotarbiński, uznany autorytet i praktyk marketingu, ekonomista, autor wielu książek i publikacji biznesowych
  • Przemysław Mielczarek, Kierownik Zespołu badawczego w ARC Rynek i Opinia oraz ekspert w Radzie Sektorowej ds. Badań przy PARP
  • Paweł Dobrowolski, Chief Creative Officer w Human2Human

Podczas webinaru:

✅  Omówimy wyniki świeżutkiego badania “Stosunek Polaków do drukowanych materiałów reklamowych”

✅ Porozmawiamy o tym, jak kampanie offline mogą wspierać działania online

✅ Zastanowimy się nad fenomenem skuteczności gazetek promocyjnych

✅ Pokażemy ciekawe kejsy z Polski i ze świata

Jesteś zainteresowany obejrzeniem webinaru? 

Zapraszamy, link do webinaru: kliknij tutaj.