Wysoki sezon zakupowy już za rogiem!

Czy Wasza marka jest na niego gotowa?
Jak pokazuje artykuł „Marketing bez granic: druk i digital razem silniejsi” w OOH magazine, warto rozważyć połączenie różnych kanałów komunikacji, aby maksymalnie wykorzystać ich potencjał. Polacy cenią fizyczne materiały reklamowe – ulotki, katalogi czy przesyłki, które można wziąć do ręki i spokojnie przejrzeć. Budują one zaufanie, zapadają w pamięć i doskonale uzupełniają działania online.
Cały artykuł przeczytacie tutaj: https://oohmagazine.pl/2025/10/03/marketing-bez-granic-druk-i-digital/
Warto zajrzeć – to solidna dawka informacji przed jakże gorącym okresem w marketingu. Miłej lektury!
#Marketing #SezonZakupowy #Druk #Digital #Omnichannel #StrategiaMarketingowa #Reklama #Badania #OOH #DirectMail
Powiązane wpisy
10 stycznia 2021
Pandemia a drukowane materiały reklamowe
7 lutego 2021









